مشترکین سامانه هوشمند آریا دژ می توانند از خدمات متمایز این سرویس شامل موارد زیر بهره مند گردند

با اتصال سیستم دزدگیر به مرکز کنترل نگهبان هوشمند، هشدار و گزارشهای مختلف مانند قطع برق، نشت گاز، آبگرفتگی، ورودهای غیر مجاز، ایراد خسارت به ساختمان مشترکین و … به صورت مداوم پایش و کنترل می شود. لازم به ذکر است این پایش ها بدون نصب و استفاده از هرگونه دوربین و تنها از طریق حسگرهای نصب شده در محل صورت می پذیرد.

گشت خودروها و موتورهای مجهز به چراغ گردان و آژیر به صورت شبانه روزی از کلیه اماکن تحت پوشش به صورت مداوم سرکشی می نمایند تا در صورت رویت موارد احتمالی و یا دریافت آلارم از مرکز مانیتورینگ آریا دژ، توسط سیستم مکان یاب انحصاری آریا دژ (طراحی و ساخت موسسه آریا دژ) سریعا در محل حضور یافته و به موضوع رسیدگی کنند.

مشترکین هنگام سفر می توانند حفاظت منزل یا محل کار خود را به این مجموعه سپرده و پس از بازگشت محل تحویلی را به صورت پلمپ شده تحویل بگیرند.

در هنگام مراجعه افراد مشکوک با عنوان تعمیر کار، مامورین قرائت کنتور روئت موارد مشکوک . یا هرگونه احساس خطر با قشار دادن زنگ خطر مامورین موسسه در اسرع وقت در محل حضور خواهند یافت.

در صورت ورود افراد غیر مجاز با در یافت هر گونه هشدار از محل مانند سرقت ، قطع برق یا قطع ارتباط و …. توسط سیم دزدگیر ، گشت های نگهبان در محل حاضر و به بررسی موضوع و پیشگیری از خطرات احتمالی خواهند پرداخت.

خدمات مرکز هشدار آریا دژ